Skip links

Digitális transzformáció

A JobRouter® egy olyan platformot nyújt, amely a vállalati folyamatok teljeskörű digitalizációját és automatizációját teszi lehetővé. Ennek az alapja egy nagyon hatékony folyamat management megoldás, a nagyszámú és rugalmas modulok, kiegészülve a más rendszerekhez való kapcsolódás lehetőségével.

Példák a digitalizálható folyamatokra

Beszerzés

  • Beruházás igénylés
  • Megrendelési folyamat
  • Leltározási folyamat

Pénzügy

  • Bejövő számlák kezelése
  • Kimenő számlák kezelése
  • Budget management
  • Hitelkeret igénylés
  • Creditmanagement
  • Adattörzs karbantartás (vevő/ szállító)

Értékesítés

  • Látogatási riportok
  • Lead management
  • Ajánlatadási folyamat
  • Szerződéskötési folyamat
  • Megrendelési folyamat

Quality management

  • Minőségbiztosítási certifikáció
  • Support management
  • Panaszkezelés
  • Project management

Human Resources

  • Munkavállalói on- ill. outbording
  • Digitális személyi akta
  • Távollétkezelés
  • Munkaidő nyilvántartás
  • Kiküldetés engedélyezés
  • Kiküldetés elszámolás

Általános adminisztráció

Szüntesse meg az információs silókat és hézagokat a JobRouter® segítségével

A digitalizáció és az arra való igény nem újkeletű. Minél több eszköz, rendszer és szoftver párhuzamos kezelésére van szükség, annál nehezebb a folyamatokat betartani, betartatni. Információs silók, manuális és papíralapú munkafolyamatok, folyamatbeli hiányosságok nemcsak a növekedés kisérői, de a további növekedés hátráltatói is. Az egyik oldalon az intenzív verseny, a másik oldalon a munkavállalók követelik meg a hatékonyságnövekedést. A JobRouter® egy olyan platformot nyújt, amely a vállalati folyamatok teljeskörű digitalizációját és automatizációját teszi lehetővé. Ennek az alapja egy nagyon hatékony folyamat management megoldás, a nagyszámú és rugalmas modulok, kiegészülve a más rendszerekhez való kapcsolódás lehetőségével

Digitális stratégia kialakításánál legyen cél, hogy az integrálható, rugalmas és skálázható megoldást nyújtson: legyen lehetőség a változásra!

Bontakoztassa ki cége digitális potenciálját

A JobRouter® az egész vállalatot képes átfogni: az adatok, információk, feladatok és dokumentumok médiumoktól független áramlását teszi lehetővé – legyen az munkatársak, rendszerek vagy partnerek között.

  • A feladatok elvégzése hiba nélkül történik, mindez papírmentesen
  • Az ERP-, könyvelési-, jogi-, és egyéb rendszerek ill. adatbázisok integrációja megvalósítható
  • Teljes transzparencia a nyomonkövetésnél ill. felelősségi körökben
  • Optimalizált információ- feldolgozás és elosztás
  • Azonnali idejű riportolási és elemzési lehetőségek
  • Teljeskörű dokumentum management és archiválás.

A JobRouter® leegyszerűsíti a mindennapi üzleti folyamatok managementjét: hatékonyabbá teszi azt, valamint jelentős értéket teremt az egyértelműségen és transzparencián keresztül.